ВКЛ / ВЫКЛ: ИЗОБРАЖЕНИЯ: ШРИФТ: A A A ФОН: Ц Ц Ц Ц
Павлодар облысы білім беру басқармасы, Аққулы ауданы білім беру бөлімінің" Бесқарағай жалпы орта білім беру мектебі" КММ
КГУ "Бескарагайская средняя общеобразовательная школа " отдела образования района Аққулы, управления образования Павлодарской области
Бескарагай а.
+7 (718) 394 13 45
beskaragai@aqqulyroo.edu.kz

Павлодар облысы білім беру басқармасы, Аққулы ауданы білім беру бөлімінің" Бесқарағай жалпы орта білім беру мектебі" КММ
КГУ "Бескарагайская средняя общеобразовательная школа " отдела образования района Аққулы, управления образования Павлодарской области

МЕНЮ

Біз сіздермен сәлемдесуге
қуаныштымыз мектебіміздің ресми сайтында!

Сайт біздің қалай екенімізді білгісі келетіндердің
барлығына арналған оқу орны.

Бөлімге өтіңіз
30
Наурыз
2021

Қазақстан Республикасының Мемлекеттiк Туы

Ту – мемлекеттің егемендік пен біртұтастықты білдіретін басты рәміздерінің бірі. «Флаг» термині «vlag» деген нидерланд сөзінен шыққан және белгіленген көлем мен түстегі, әдетте елтаңба немесе эмблема түрінде бейнеленген, діңгекке немесе бауға бекітілген мата ұғымын білдіреді. Ту ежелден елдің халқын біріктіру және оны белгілі бір мемлекеттік құрылымға сәйкестендіру міндетін атқарып келеді.  

Тәуелсіз Қазақстанның Мемлекеттік туы ресми түрде 1992 жылы қабылданды. Оның авторы – белгілі суретші Шәкен Ниязбеков.

Қазақстан Республикасының Мемлекеттік туы – ортасында шұғылалы күн, оның астында қалықтап ұшқан қыран бейнеленген тік бұрышты көгілдір түсті мата. Тудың сабының тұсында тік жолақ түрінде ұлттық өрнек нақышталған. Күн, оның шұғыласы, қыран және ұлттық өрнек бейнесі алтын түстес. Тудың ені мен ұзындығының арақатынасы – 1:2

Геральдика дәстүрінде әрбір түс белгілі бір ұғымды танытады. Мәселен, аспандай көк түс адам бойындағы адалдық, тазалық, сенімділік, мінсіздік сияқты қасиеттерді білдіреді. Сонымен қатар, көк түс түркі мәдениетінде терең символдық мәнге ие. Ежелгі түркілер аспанды тәңір-атаға балаған, ал олардың көк туы арғы ата-бабаларға деген адалдықты бейнеледі. Қазақстанның Мемлекеттік туында ол ашық аспанды, бейбітшілікті, игілікті білдірсе, түстің біркелкілігі еліміздің тұтастығын меңзейді.

Геральдика қағидаттарына сәйкес, күн байлық пен молшылықты, өмірді және күш-қуатты бейнелейді. Сондықтан еліміздің туындағы күн шапағы дәулеттілік пен бақуаттылықтың символы – алтын масақ пішінінде берілген. Қазақстанның мемлекеттік атрибутикасында күннің бейнеленуі еліміздің жалпыадамзаттық құндылықтарды қастерлейтінін дәлелдейді және жас мемлекеттің жасампаздық күш-қуатын, серіктестік пен ынтымақтастық үшін әлемнің барлық еліне ашық екенін айғақтайды..  

Қыран (бүркіт) бейнесі – көптеген халықтардың елтаңбалары мен туларында ерте кезден бері қолданылып келе жатқан басты геральдикалық атрибуттардың бірі. Бұл бейне әдетте биліктің, қырағылық пен мәрттіктің символы ретінде қабылданады. Күн астында қалықтаған бүркіт мемлекеттің қуат-күшін, оның егемендігі мен тәуелсіздігін, биік мақсаттар мен жарқын болашаққа деген ұмтылысын танытады. Бүркіт бейнесі еуразиялық көшпенділердің дүниетанымында айрықша орын алады және олардың түсінігінде бостандық пен адалдық, өрлік пен ерлік, қуат пен ниет тазалығы тәрізді ұғымдармен ұштасып жатады. Алтын бүркіт кескіні жас егемен мемлекеттің әлемдік өркениет биігіне деген ұмылысын көрсетеді.

Мемлекеттік тудың сабының тұсына тігінен ұзына бойына кескінделген ұлттық өрнектер – оның маңызды элементі. Қазақ ою-өрнектері – дүниені көркемдік тұрғыдан қабылдаудың халықтың эстетикалық талғамына сай келетін ерекше бір түрі. Түрлі формалар мен желілер үйлесімін танытатын өрнектер халықтың ішкі әлемін ашып көрсететін мәнерлі көркемдік құрал болып саналады. Тудың сабын жағалай салынған ұлттық өрнектер Қазақстан халқының мәдениеті мен дәстүрін символдық тұрғыда бейнелейді.

Қазақстан Республикасының Мемлекеттiк Елтаңбасы

gerb_0.jpg

Елтаңбасы– мемлекеттің басты рәміздерінің бірі. Елтаңба («герб») термині немістің «erbe» (мұра) деген сөзінен шыққан. Мемлекеттің мәдени және  тарихи дәстүрін бейнелейтін символдық мәні бар үйлесімді пішіндер мен заттардың мирастық ерекшелік белгісін білдіреді

Қазіргі Қазақстан аумағын мекендеген қола дәуірінің көшпенділері кейін графикалық ұғымы «таңба» деп аталған ерекше символ-тотем арқылы өздерін танытқанына тарих куәлік етіп отыр. Алғаш рет бұл термин Түрік қағанаты тұсында қолданыла бастаған.

Егеменді Қазақстанның Елтаңбасы 1992 жылы ресми түрде қабылданды. Оның авторлары – белгілі сәулетшілер Жандарбек Мәлібеков пен Шот-Аман Уәлиханов.

Қазақстан Республикасының Мемлекеттік елтаңбасы дөңгелек нысанды. Бұл – Ұлы дала көшпенділері айрықша қастер тұтқан өмір мен мәңгіліктің символы.

Мемлекеттік елтаңбаның орталық геральдикалық элементі – көгілдір түс аясындағы шаңырақ (киіз үйдің жоғарғы күмбез тәрізді бөлігі) бейнесі. Шаңырақты айнала күн сәулесі секілді тараған уықтар шаншылған. Шаңырақтың оң жағы мен сол жағына аңыздардағы қанатты пырақтар бейнесі орналастырылған. Жоғарғы бөлігінде – көлемді бес бұрышты жұлдыз, ал төменгі бөлігінде «Qazaqstan» деген жазу бар. Жұлдыздың, шаңырақтың, уықтардың, аңыздардағы қанатты пырақтардың бейнесі, сондай-ақ  «Qazaqstan» деген жазу – алтын түстес.

Көк күмбезін еске салатын және Еуразия көшпенділерінің дәстүрлі мәдениетінде тіршіліктің негізгі бастауының бірі боп саналатын шаңырақ – киіз үйдің басты жүйе құраушы бөлігі. Республиканың Мемлекеттік елтаңбасындағы шаңырақ бейнесі – елімізді мекендейтін барлық халықтардың ортақ қонысының, біртұтас Отанының символы. Шаңырақтың мықтылығы мен беріктігі оның барлық уықтарының сенімділігіне байланыстылығы секілді, Қазақстанда бақытқа жету әрбір азаматтың аман-есендігіне байланысты.

Аңыздағы қанатты тұлпарлар Мемлекеттік елтаңбадағы өзекті геральдикалық элемент болып саналады. Бағзы замандағы тұлпар бейнесі батылдықты, сенімділікті және ерік күшін танытады. Пырақтың қанаты Қазақстанның көпұлтты халқының қуатты және гүлденген мемлекет құру туралы ғасырлар бойғы тілегін аңғартады. Олар – шынайы ой-арман мен ұдайы жетілуге және жасампаз дамуға ұмтылыстың көрінісі. Сонымен қатар, арғымақтың алтын қанаттары алтын масақты еске салады, қазақстандықтардың еңбексүйгіштігін және еліміздің материалдық игілігін танытады.

Өткен ғасырларда мүйіз көшпенділердің табынушылық ғұрыптарында, сонымен қатар, жауынгерлік тудың ұшына орнату үшін белсенді пайдаланылған. Көктің сыйын, жердің игілігін, жорықтың жеңісін  әртүрлі жануарлардың мүйізі арқылы бейнелеу көптеген халықтардың символдық композицияларында елеулі орын алды. Сондықтан молшылық әкелетін мүйізі бар қанатты тұлпар семантикалық және тарихи түп-тамыры терең маңызды типологиялық образ болып саналады. 

Республиканың Мемлекеттік елтаңбасындағы тағы бір деталь – бес бұрышты жұлдыз. Бұл символды адамзат ежелгі заманнан бері пайдаланып келеді, ол адамдардың ақиқат сәулесіне, барлық игі аңсарларға және мәңгілік құндылықтарға деген ұдайы ұмтылысын білдіреді. Мемлекеттік елтаңбада жұлдыздың бейнеленуі қазақстандықтардың әлемнің барлық халықтарымен ынтымақтастық пен серіктестік орнатуға ниетті ел болуға  деген талпынысын танытады. Қазақстан тұрғындарының жүрегі мен құшағы бес құрлықтың өкілдері үшін қашанда ашық.

Елтаңбада қолданылған негізгі түс – алтынның түсі. Бұл – байлықтың, әділдіктің және кеңпейілділіктің символы. Сонымен қатар, көгілдір аспан түстес тудың түсі алтынның түсімен үйлесім тауып, ашық аспан, бейбітшілік және бақуат тіршілік ұғымдарын танытып тұр.

 

Қазақстан Республикасының Мемлеткеттік Әнұраны

Әнұран – мемлекеттің басты рәміздерінің бірі. Гректің «gimneo» сөзінен шыққан «гимн» термині «салтанатты ән» деген мағынаны білдіреді. Әнұран ел азаматтарын тиімді әлеуметтік-саяси тұрғыдан топтастырып, этномәдени тұрғыдан теңдестіру үшін негізгі мәнге ие, маңызды дыбыстық рәміз саналады. Тәуелсіз Қазақстанның тарихында еліміздің мемлекеттік әнұраны екі рет – 1992 және 2006 жылдары бекітілді.

Елдің дыбыстық рәмізінің танымалдығын арттыру мақсатында 2006 жылы жаңа мемлекеттік әнұран қабылданды. Оның негізі ретінде халықтың арасында кеңінен танымал «Менің Қазақстаным» патриоттық әні таңдап алынды. Ол әнді Шәмші Қалдаяқов 1956 жылы Жұмекен Нәжімеденовтің сөзіне жазған болатын. Қазақстан Президенті Нұрсұлтан Назарбаев әнге мемлекеттік әнұран жоғары мәртебесін беру және анағұрлым салтанатты шырқалуы үшін музыкалық туындының бастапқы мәтінін өңдеді. Қазақстан Парламенті 2006 жылы 6 қаңтарда палаталардың бірлескен отырысында «Мемлекеттік рәміздер туралы» Жарлыққа тиісті түзету енгізіп, еліміздің жаңа мемлекеттік әнұранын бекітті.

Сөзі - Нұрсұлтан Назарбаев пен Жұмекен Нәжімеденовтікі, музыкасы - Шәмші Қалдаяқовтікі  

Алтын күн аспаны,
Алтын дән даласы,
Ерліктің дастаны,
Еліме қарашы!
Ежелден ер деген,
Даңқымыз шықты ғой.
Намысын бермеген, 
Қазағым мықты ғой!

Қайырмасы:
Менің елім, менің елім,
Гүлің болып егілемін,
Жырың болып төгілемін, елім!
Туған жерім менің – Қазақстаным!

Ұрпаққа жол ашқан,
Кең байтақ жерім бар.
Бірлігі жарасқан,
Тәуелсіз елім бар.
Қарсы алған уақытты,
Мәңгілік досындай.
Біздің ел бақытты,
Біздің ел осындай!

Қайырмасы:
Менің елім, менің елім,
Гүлің болып егілемін,
Жырың болып төгілемін, елім!
Туған жерім менің – Қазақстаным!

 

Построчный перевод текста Государственного Гимна Республики Казахстан:
В небе золотое солнце,
В степи золотое зерно.
Сказание о мужестве – моя страна.
В седой древности Родилась наша слава,
Горд и силен мой казахский народ.

Припев:
О, мой народ!
О, моя страна!
Я твой цветок, взращенный тобой.
Я песня, звенящая на твоих устах,
Родина моя – мой Казахстан.

У меня простор неоглядный
И дорога, открытая в будущее.
У меня независимый,
Сплоченный, единый народ.
Как извечного друга
Встречает новое время
Наша счастливая страна, наш народ.

Припев:
О, мой народ!
О, моя страна!
Я твой цветок, взращенный тобой.
Я песня, звенящая на твоих устах,
Родина моя – мой Казахстан. 

30
Наурыз
2021

Тәрбие жұмысы-бұл жеке тұлғаның толыққанды дамуы үшін жағдай жасауды мақсат ететін балалардың өмірін ұйымдастырудың мақсатты қызметі.

Тәрбие-педагогикадағы маңызды категориялық ұғымдардың бірі. Кең мағынада білім-бұл қоғамның адамға әсері. Тар, педагогикалық мағынада тәрбие қоғамның негізгі талаптарын көрсететін тәрбиелік мақсаттар мен міндеттерді жүзеге асыру үшін мұғалімдер мен оқушылардың арнайы ұйымдастырылған қызметі ретінде қарастырылады.

Оқу процесінің мақсаты-оқушыларды өзін-өзі тәрбиелеуге, өзін-өзі дамытуға, өзін-өзі жүзеге асыруға бағыттау.

Тәрбие үрдісінің міндеттері:

- Зияткерлендіру танымдық процестерді дамыту, ойлау, еске сақтау, назар, іскерліктер пайдалану гипотезами меңгеру, жаңа қарым-қатынас жасау және өзін-өзі талдау;

- Психикалық процестерді жетілдіру-өзін-өзі бақылау, өзін-өзі талдау, өзін-өзі тәрбиелеу, сезімдерді, эмоцияларды өзін-өзі реттеу, дерексіз ойлау қабілетін дамыту, қарым-қатынас стилін жетілдіру.

– Қоғамның әлеуметтік, саяси және мәдени өмірінде бағдарлау-нанымдарды, дүниетанымдарды, әлеуметтік көзқарастар жүйесін қалыптастыру, көзқарастарды анықтау, белгілі бір қызмет түрлеріне қызығушылықтар мен бейімділіктерді анықтау.

- Тұлғаның адамгершілік қасиеттерін жетілдіру, алынған білімді тұлғааралық қарым-қатынаста пайдалану мүмкіндігі.

- Салауатты өмір салты туралы білімді қолдана білу, "Дені саудың-жаны сау"қағидаты бойынша өмір сүру.

- Дамыту самотворчества ұжымда.

Оқу процесі тұтас динамикалық жүйе ретінде қарастырылады, оның жүйе құраушы факторы білім алушының жеке басын дамыту мақсаты болып табылады, ол мұғалім мен оқушының өзара әрекеттесуінде жүзеге асырылады.

30
Наурыз
2021

Білім беру процесі білім беру міндеттеріне қол жеткізуге, оқушыларды оқыту мен тәрбиелеуге бағытталған оқушылар мен мұғалімдердің өзара әрекеттесуін білдіреді. Мектеп үш сатының білім беру бағдарламаларын жүзеге асырады: бастауыш, негізгі жалпы және жалпы орта білім беру. Білім беру процесі нормативтік актілерге және білім беру ұйымының жарғысына сәйкес оқушыларды қабылдау және оқудан шығару, пәндер бойынша сабақтар мен аттестациялар өткізу регламентін, оқу-тәрбие жоспарын сақтауды білдіреді.

30
Наурыз
2021

Мектеп тарихы

1934 жылы Бесқарағай бастауыш мектебінің директоры болып Құрманов Ақыш Құрманұлы тағайындалды. Мектеп саман үйде орналасты.

1935 жылы жаңа ағаш мектеп салынды. Бастауыш мектеп жетіжылдық болып өзгертілді.

Соғыс жылдары мектепте басшылық еткендер: Шленникова А.И., Молоков С.А., Доржуев Г.М. /саяси қуғын ұшыраған Қалмақстан тумасы/ Оның орнын Сәрсенбаев Ғаббас Сәрсенбайұлы басты. 50-жылдардың соңында сегізжылдық құзыры бар мектептің директоры Заблудин болды.

1962 жылы жаңа ғимарат салынды.

1964 жылы 9-сынып ашылды.

1966 жылы алғашқы түлектер шықты.

Содан бері алтын ұя – мектеп қабырғасынан қазақ-орыс аралас түлек-сыныптар өмірге жолдама алды.

- Мектеп директорлары кестесі:

1961-1968 ж.ж. – Большаков Сергей Иванович

1968-1977 ж.ж. – Ишутин Николай Иванович

1977-1981 ж.ж. – Мырзабеков Ораз Мырзабекұлы

1981-1983 ж.ж. – Жанхотова Екатерина Сергеевна

1983-1989 ж.ж. – Аркенов Рашид Аркенұлы

1989-1992 ж.ж. – Әбелдинов Ерлан Сламбекұлы

1992-1995 ж.ж. – Аркенова Үміт Ағзамқызы

1995-2003 ж.ж. – Киреева Галина Бакубайқызы

2003-2005 ж.ж. – Уалиев Манап Ертайұлы

2005-2008 ж.ж. – Әбілова Айымгүл Зейтенқызы

2008-2012 ж.ж. – Шакиров Ерболат Асқарұлы

2012-2020 ж.ж. – Белгібаева Айжан Мейрамқызы

2020 жылдан бастап Капанова Гүлнар Жұмаханқызы

 

История школы

 В 1934 году директором Бескарагайской начальной школы был назначен Курманов Акыш Курманович. Школа расположена в соломенном доме.

 В 1935 году была построена новая деревянная школа. Начальную школу переименовали в семилетнюю.

В годы войны школу возглавляли: Шленникова А.И., Молоков С.А., Доржуев Г.М. / уроженец политически преследуемой Калмыкии / Его сменил Сарсенбаев Габбас Сарсенбаевич. В конце 1950-х Заблудин стал директором восьмилетней школы.

В 1962 году было построено новое здание.

В 1964 году был открыт 9 класс.

В 1966 году вышли первые выпускники.

С тех пор казахско-русские смешанные выпускники были отправлены к жизни из золотого гнезда - школы.

- График работы директоров школ:

1961-1968 гг. - Большаков Сергей Иванович

1968-1977 - Ишутин Николай Иванович

1977–1981 - Мырзабеков Ораз Мырзабекович

1981-1983 гг. - Жанхотова Екатерина Сергеевна

1983–1989 - Аркенов Рашид Аркенович

1989–1992 - Абельдинов Ерлан Сламбекович

1992–1995 - Аркенова Умит Агзамовна

1995-2003 гг. - Киреева Галина Бакубаевна

2003-2005 гг. - Уалиев Манап Ертаевич

2005-2008 гг. - Абилова Айымгуль Зайтеновна

2008-2012 гг. - Шакиров Ерболат Аскарович

2012-2020 - Бельгибаева Айжан Мейрамовна

С 2020 года Капанова Гульнар Жумахановна

11
Тамыз
2018

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut venenatis mauris eu ipsum ullamcorper, et pretium mauris posuere. Aliquam vitae tincidunt massa. Vestibulum malesuada nibh nec felis lobortis, vel ultricies nunc gravida. Integer at consectetur augue. Fusce vel convallis dui. Morbi non justo accumsan, gravida ante mattis, tincidunt erat. Duis sit amet elementum nisl, a imperdiet velit.

Nunc eu urna quis sapien vehicula euismod nec vel nunc. Nullam dolor velit, scelerisque vitae libero vitae, hendrerit imperdiet erat. Suspendisse eget sapien id urna tincidunt blandit imperdiet et nisl. Sed at venenatis nulla. Aenean semper ipsum arcu. Pellentesque eget quam lacus. Donec tincidunt mi nec sem luctus hendrerit. Fusce et erat auctor, dignissim dui eu, fringilla magna. Donec nec metus nibh. Vivamus sollicitudin id nisl id suscipit. Nam sit amet dignissim erat. Integer aliquet tempus malesuada. Aenean bibendum vitae nunc eget dignissim.

Suspendisse a porttitor lacus, in porttitor sem. Praesent eu consectetur orci, eu semper mauris. Donec blandit est varius erat facilisis, suscipit elementum nisi auctor. Donec eget auctor sem, et ullamcorper leo. Pellentesque a magna fermentum, sagittis est vitae, sodales risus. Nulla orci odio, venenatis semper diam in, blandit scelerisque ipsum. Cras blandit nulla quis diam commodo consectetur. Pellentesque habitant morbi tristique senectus et netus et malesuada fames ac turpis egestas. Aliquam erat volutpat.

Donec aliquam tincidunt iaculis. Nullam posuere hendrerit enim at vehicula. Etiam feugiat, nisi nec congue maximus, metus dolor sollicitudin odio, ut semper ligula risus vitae nunc. Cras dapibus auctor justo ut tempus. Maecenas in tortor sed est volutpat lacinia vel vel massa. Phasellus vehicula, eros a semper blandit, orci purus efficitur ex, ac accumsan sapien magna sed justo. Pellentesque ut euismod sapien.

In pulvinar lorem molestie ligula congue, vel rhoncus ante cursus. Maecenas auctor tortor auctor eros ultricies, non aliquam purus efficitur. Ut nec arcu pretium, pharetra orci et, posuere risus. Pellentesque ullamcorper, sem ac dapibus venenatis, dui urna consectetur justo, at vulputate tellus enim a risus. Maecenas suscipit ac nisi eget tincidunt. Aenean vitae nisi in nibh gravida commodo vel sit amet ligula. Quisque et posuere lorem. Curabitur condimentum nunc urna, non venenatis odio dapibus eu. Suspendisse dignissim maximus leo eget finibus. Proin viverra varius velit, ut sagittis magna mollis in. Vestibulum sollicitudin ut diam et fermentum. Vivamus feugiat eu diam non commodo. Ut tempus justo quis dolor ornare accumsan a vel neque. Nunc eu orci ac eros sagittis convallis. Nullam ut ipsum in felis pharetra dictum. Fusce sit amet urna commodo, fringilla lacus quis, scelerisque lectus.

 

© 2024. Все права защищены.